40 metų kaip mesti svorį


Kaip kovoti su svoriu, kai tau per 40 metų?

40 metų kaip mesti svorį cal suvartojimas svorio

Moteris Parengė Kristina Karnickaitė Alfa. Taigi, tik pagalvok, kas tavęs laukia po metų kitų!

svorio kritimas Katare

Kai buvai dvidešimties ar trisdešimties metų amžiaus, prarasti svorio buvo ne taip ir sunku. Tereikėjo valgyti kiek mažiau, o sportuoti daugiau. Tačiau kai sukanka keturiasdešimt, 40 metų kaip mesti svorį pasikeičia. Žmonės arba mano, kad tu laukiesi, arba galvoja, kad tu visiškai nesirūpini savimi, nors tu net nepakeitei mitybos ir taip pat stengiesi valgyti nedaug ir sveikai.

Mitybos subtilybės nuo 40 metų

Taigi, kur šuo pakastas? Kaip teigė daktarė Pamela Peeke, atšventus keturiasdešimtmetį, pirmas dalykas, apie kurį reikia pagalvoti, tai naujas mitybos planas.

40 metų kaip mesti svorį

Parastai moterys, sulaukusios tokio amžiaus jau moka gaminti sveikai ir skaniai visai savo šeimai, jos būna pagimdžiusios kelis vaikus ir dėl įtemto gyvenimo grafiko nespėja kaip reikiant pasirūpinti savo grožiu. Tikriausiai kiekviena yra išbandžiusi net griežčiausias dietas ir pastebėjo, kad tai, kas anksčiau padėdavo atsikratyti kilogramų, dabar nebeveikia.

Pasak daktarės Peeke, taip yra dėl to, kad bėgant metams kūno pajėgumas mesti svorį mažėja. Kūnas atsikrato vis mažiau kalorijų, jų deginimo greitis mažėja, žmogaus raumenys traukiasi, jėgų stinga, aktyvumas taip pat krenta.

Daktarė primena, kad atsikratyti svorio vis tiek įmanoma, tačiau reikalingos kur kas didesnės pastangos.

  • Kaip numesti užsispyrusius kūno riebalus
  • Bam bam bigelow svorio netekimas
  • metės lieknėjimo istorija: kaip aš numečiau dalį savo svorio
  • Po ies mūsų medžiagų apykaita sulėtėja.
  • Mitybos subtilybės nuo 40 metų :: Kaip maitintis sulaukus ies metų | albatransa.lt
  • Geriausia dieta: kaip lieknėti po ies - DELFI Gyvenimas
  • Dietologė Ieva Kuodienė: mitybos po ies ypatumai | albatransa.lt

Pirmiausia, lėtėja medžiagų apykaita, taigi, tenka ne tik skirti jėgų sportui, tačiau ir visais įmanomais būdais greitinti apykaitą. Maža to, būtina išsiaiškinti, kiek kalorijų reikalauja kasdienė veikla.

Dietologė Ieva Kuodienė: mitybos po 40-ies ypatumai

Juk papildomos kalorijos akimirksniu virsta riebaliniu sluoksniu. To pasiekti nebuvo lengva, tačiau buvau kantri. Peeke teigė, kad nuo keturiasdešimties moterys privalo atsakingai mąstyti apie savo ateitį ir keisti ne tik mitybą, tačiau ir gyvenimo būdą.

Pasak jos, po keturiasdešimtojo gimtadienio, keičiasi moters hormonų pusiausvyra, kūno struktūra, nuotaikos, lipido, odos ir plaukų būklė. Visi šie pasikeitimai organizmą ruošia senatvei. Taigi, moteris turi suprasti, kad ne tik maistą, tačiau ir grožio priemones teks keisti.

Moterys, vyresnės nei 40 metų, nevalgykite to! Priešingu atveju neišvengsite antsvorio

Keturiasdešimtmečių medžiagų apykaita yra vidutiniškai dešimčia procentų lėtesnė nei dvidešimtmečių. Kai kurių moterų medžiagų apykaita, kinta iškart po nėštumo. Taip pat metams bėgant, netenkama raumenų masės, taigi, reikia pasistengti, norint raumenis sustiprinti ir neleisti riebalams užimti raumenų vietos.

Kuo mažesnė raumenų masė, tuo mažiau kalorijų gali sudeginti kūnas. Jei ir toliau bus suvartojamas toks pat kalorijų kiekis, svoris augs kiekvieną dieną. Papildomas svoris tikėtina kaupsis ant juosmens. Tai — ne tik neestetiška, tačiau ir pavojinga sveikatai.

Sekite mus:

Gali padidėti kraujo spaudimas, gresia širdies ir kraujagyslių ligos, didėja rizika susirgti diabetu ir vėžiu. Taigi, jei manai, kad, norint suliesėti po keturiasdešimties, pakaks tik dar labiau sumažinti porcijas — klysti.

Badavimas ir maisto medžiagų stygius tik dar labiau lėtina medžiagų apykaitą.

40 metų kaip mesti svorį

Šią patarlę žino daugelis. Viskas prasideda nuo tavo mąstymo. Juk jei 25 riebalų degintojas keturiasdešimt, turi elgtis ir atrodyti tarsi tau būtų keturiasdešimt, o ne dvidešimt, tiesa.

Kiekviena moteris, kuri nori aplenkti laiką, turi kažkokių neišsakytų lūkesčių, psichologinių problemų.

Moterys, vyresnės nei 40 metų, nevalgykite to! Priešingu atveju neišvengsite antsvorio

Jei suvoksi, kad keturiasdešimties gražiai ir seksualiai atrodysi, jei būsi sveika ir moteriška, tuomet nepersistengsi lieknėdama. Valdyk save Moterys, kurioms per keturiasdešimt, sunkiai pasisavina kaloringą maistą, tuomet ir sveikata nedžiugina.

  • Peržiūrų skaičius: Pakeiskite blogus dietos įpročius į šiuos, teigiamesnius įpročius ir mes garantuojame, kad jūs atsidursite svorio metimo kelyje greičiau nei j manote.
  • Pradžia Įdomybės Moterys, vyresnės nei 40 metų, nevalgykite to!
  • Svorio metimas sulaukus ies: lieknėti niekada nevėlu! | albatransa.lt
  • Tačiau žvelgdama į veidrodį moteris liūdnai pastebi, kad kiekvienais metais atsiranda vis daugiau nereikalingų kilogramų, besikaupiančių klubų ir talijos srityse.
  • Shutterstock Kokia turėtų būti moters mityba, norint išsaugoti dailias kūno linijas po ies?
  • Akriti lieknėjimo centras

Svarbiausia, vengti valgymo vakarais ir vėlai po pietų. Reiktų didžiausią 40 metų kaip mesti svorį dalį suvartoti iki trijų valandų dienos. Svarbu susidoroti su stresu, vengti emocinio valgymo ir nelepinti savęs kaloringais patiekalais.

Siūlom paskaityti!

Jei žinai, kad tavęs laukia sunkūs išbandymai, susiplanuok dieną ir valgymo planą iš ryto. Stenkis jo laikytis. Porcijos Moterys po keturiasdešimties, norėdamos atsikratyti svorio, turėtų pirmiausia mažinti maisto porcijas.

Mitybos subtilybės nuo 40 metų Kas svarbiausia - tinkama mityba ir judėjimas pagreitins medžiagų apykaitą. Kodėl dabar storėjame? Priežastis: kūnas gamina mažiau hormonų, o medžiagų apykaitos tempas sulėtėja maždaug 15 procentų.

Tai lengviau bus padaryti, jei įsigysi naujas lėkšteles ir puodelius. Tuomet į lėkštę ar dubenį įsidėsi mažiau maisto.

Kalorijas skaičiuoti — nemenkas išbandymas, naudoti mažesnius indus — patogu ir nesudėtinga. Sportuok Brandžios moters sporto režimas turi būti kur kas aktyvesnis, nei jaunos moters.

44 svarų svorio metimas sveika norma svorio metimui

Penkis ar šešis kartus per savaitę reiktų sportuoti sporto klube po 45 minutes. Pusvalandis jėgos pratimų, turėtų tapti rutina du kartus per savaitę. Kilok sunkumus, vaikščiok, sportuok, tiek ryte, tiek dieną, tiek vakare.

Svorio metimas sulaukus 40-ies: lieknėti niekada nevėlu!

Jei neturi galimybės pabėgti į sporto salę, vaikščiok dienos metu, kuo daugiau laiko, praleisk judėdama. Keisk gyvenimo būdą Jei nepasiseka numesti svorio per pirmus mėnesius ar net pusmetį, nepulk į paniką. Tu tikrai ne viena. Laikykis dietos ir sportuok metus, kitus. Gyvenk sveikai, niekada nenuleisk rankų. Tikrai jausiesi verta 40 metų kaip mesti svorį ir puikios ateities.