Geriausia numesti svorio barai, 4 dietos pagal gyvenimo būdą | albatransa.lt


Milijonai žmonių visame pasaulyje būtų pasiryžę nemažai sumokėti, jeigu kas nors padėtų jiems rasti tobulą mitybos planą.

geri svorio metimo judesiai

Ideali dieta turėtų būti tokia, kurios būtų galima laikytis ilgą laiką, o geriausia — net visą gyvenimą. Pagal tai ir reikėtų rinktis dietą.

Nustatyta, kad Lietuvoje dėl netinkamos mitybos beveik 60 proc. Deja, kartais net ir labai stengiantis atsikratyti papildomų kilogramų ir sveikai maitinantis, to padaryti nepavyksta.

Visi mitybos planai geriausia numesti svorio barai trumpalaikių rezultatų dėl tos pačios priežasties: sumažinamas kalorijų suvartojimas. Baltymų, angliavandenių ir riebalų proporcijos skirtinguose mitybos planuose gali skirtis.

Vis dėlto nereikėtų geriausia numesti svorio barai nė vienos maisto produktų grupės, jei jūsų tikslas — ilgalaikiai rezultatai.

10 priežasčių, kodėl jūsų kūno svoris nekrenta net kai sveikai maitinatės

Kokia dieta jums tinkamiausia? Viskas priklauso nuo asmeninių valgymo įpročių! Galima išbandyti maisto pakaitalų mitybos planą. Ši dieta užtikrina, kad žmogus nesuvartos daugiau kalorijų negu reikia ir valgys maistą, kuriame bus visų organizmui būtinų maistinių medžiagų bei mikroelementų. Šiandien dauguma valgo per dideles maisto porcijas, nors pakaktų gerokai mažesnių.

  • 4 dietos pagal gyvenimo būdą | albatransa.lt
  • albatransa.lt - Kaip numesti svorio: baltyminė savaitės dieta

Maisto pakaitalų indelius vėliau galima panaudoti įprasto maisto porcijų matavimui. Po ranka visada reikėtų turėti dėžučių su šviežiais ar šaldytais vaisiais ir daržovėmis.

Kaip numesti svorio: baltyminė savaitės dieta

Kiekvieną porciją kruopščiai matuoti — didžiąją dalį turėtų sudaryti vaisiai ir daržovės. Dieta tiems, kurie turi emocinio valgymo problemų.

Badavimas ar skysčių dietos padeda numesti svorio, nes virškinimo traktas ištuštėja. Jūs taip pat prarasite raumenų blogos žinios ir vandens dar blogesnė žinia. Kai tik pradėsite vėl valgyti, svarstyklės jau po kelių dienų vėl rodys tą patį, nuo ko ir pradėjote. Jei nenorite sulieknėti ilgam laikui, kam kankinatės?

Rekomenduojama išbandyti subalansuotos mitybos planą. Būtų idealu, kad svorio metimas ir hs dietos žmogus nuolatos sulauktų palaikymo asmeniškai arba internete.

Susiję straipsniai

Nuolatinė parama ir paskatinimas nenuleisti rankų padeda sėkmingai lieknėti tiems, kurie neretai valgo ne dėlto, kad jaučia alkį, bet dėl kitų priežasčių.

Žmonės labai dažnai valgo, kad nuramintų skaudančią širdį, sumažintų įtampą, nusiramintų ir pasijustų geriau.

lieknėjimo vienetas 66 ir reikia numesti svorio

Gali padėti profesionalaus dietologo konsultacijos arba draugų, šeimos narių palaikymas. Dieta tiems, kurie mėgsta gaminti maistą. Viduržemio jūros regiono arba DASH dietos skatina pirkti grynus maisto produktus ir patiems gaminti įvairius, sveikus patiekalus.

Abiejose šiuose mitybos planuose rekomenduojama valgyti daug vaisių ir daržovių šviežių ir šaldytųliesų pieno produktų, liesos mėsos, vištienos, žuvies, riešutų, sėklų, ankštinių daržovių ir omega 3 riebalų rūgščių turtingų aliejų. Vengiant pridėtinio cukraus, pusfabrikačių ir kitų perdirbtų maisto produktų, sumažėja dienos kalorijų suvartojimas.

10 mitų apie dietas: neigiamos kalorijos ir raumenimis virstantys riebalai

Laikantis šių dietų nereikia skaičiuoti kalorijų, bet svarbu stebėti porcijų dydį. Geriausia numesti svorio barai tiems, kurie turi įprotį valgyti nesąmoningai. Rekomenduojama ieškoti tokio mitybos plano, kuris padėtų įprasti valgyti reguliariai ir tomis pačiomis valandomis. Be to, svarbus ir aplinkinių palaikymas bei parama.

geriausia numesti svorio barai antsvoris beviltiškai prarasti svorio

Nesąmoningo valgymo galima padėti išvengti becukrė kramtomoji guma arba ledinukai. Svarbiausia suprasti, dėl nesiseka numesti svorio. Tiksliai įvardijus priežastis, lengviau pasirinkti tinkamiausią mitybos planą.

geriausia numesti svorio barai nauda hbot svorio

Laikui bėgant, dieta padeda suformuoti naujus, natūralius įpročius, todėl, net nustoję laikytis griežto mitybos plano, prie senų įpročių greičiausiai negrįšite ir išlaikysite savo svajonių svorį.

Reikėtų nepamiršti ir to, kad norint numesti svorio svarbu yra ne tik mityba, bet ir fizinė veikla. Todėl kasdien bent 30 minučių reikėtų skirti pasivaikščiojimui, kitoms kardio ar ištvermės treniruotėms, tempimo pratimams ir pan.

Jūsų komentaras Komentarų nėra.