Kaip sulieknėti savo figūrą


Į ką turėtum atkreipti dėmesį

Pateikiame kiekvieno tipo geodon svorio netekimas šalutinis poveikis ir patarimus, kokioms kūno dalims sportuojant reikia skirti didžiausią krūvį.

Štai keturi pagrindiniai figūros tipai — išsiaiškink, kokia tavo figūra, ir pradėk sportuoti atsižvelgdama į ją.

kaip sulieknėti savo figūrą

Kriaušė Jei tavo figūra kriaušės formos, reiškia priklausai grupei tokių gražuolių, kaip, pvz. Viršutinė tavo kūno dalis pastebimai lieknesnė, lyginant su apatine.

kaip prarasti riebalus tarpkojo srityje gali vyresni suaugusieji numesti svorio

Šio tipo figūros centrinė dalis — klubai ir kaip sulieknėti savo figūrą. Nenuostabu, kad jei turi tokią figūrą, būtent šias dalis norisi ploninti ir stiprinti.

didžiausias riebalų praradimas geriausias sveikatos priedas svorio metimui

Tačiau nederėtų pamiršti ir viršutinės kūno dalies — primygtinai rekomenduojame daryti pratimus rankoms ir pečiams, ne tik klubams ir šlaunims. Susiję straipsniai Neįtikėtinai efektyvi dieta moterims valo organizmą ir naikina riebalus!

Kaip sulieknėti nebadaujant?

Taip sportuodama tu pernelyg neapkrausi kelių, alkūnių ir klubų. O norėdama sustiprinti rankas ir pečius, visų pirma pradėk sportuoti su lengvesniais svarmenimis, ilgainiui svorį didink.

valgyti riebalus numesti svorio Ann Louis Gittleman

Stačiakampis Tai tokia figūra kaip, pvz. Jos gali vilkėti ką kaip sulieknėti savo figūrą nori, bet, deja, jos visiškai neturi moteriškų apvalumų. Pagrindinis šio tipo figūros išskirtinumas — biustas ir pečiai yra praktiškai tokio pat pločio kaip klubai ir liemuo.

Riebalų kaupimosi prasme, problemiškiausia zona yra pilvas. Todėl jei tavo figūra būtent tokio tipo, turėtum stiprinti pilvo raumenis, kitaip tariant, turėtum naikinti riebalinį audinį šioje srityje — automatiškai išryškinsi liemenį.

Konservavimas Grožis Mityba obuolių lieknėjimo figūrai. Visi likusieji turėtų arba užsiimti kūno kultūra prakaituodami veidą, tuo pačiu atsisakyti visų skaniausių, arba apmąstyti riebalų raukšles ir celiulitą veidrodyje. Tačiau moterys yra taip išdėstytos, kad nesvarbu, kiek gamtos neišleido, visko neužtenka.

Taip pat derėtų treniruoti sėdmenų raumenis atliekant pratimus, skirtus būtent šiai kūno daliai. Rekomenduojami pritūpimai ir kopimas laiptais. Tačiau nederėtų apleisti kitų kūno dalių — idealiausia treniruoti visą kūną vaikštant, važinėjantis dviračiu, kopiant į kalnus ar bėgiojant. Smėlio laikrodis Smėlio laikrodžio formos figūra laikoma tobula — lieknas liemuo ir proporcingas pečių ir klubų santykis.

Nuorodos kopijavimas

Smėlio laikrodžio figūros moterims būdinga tai, kad augantis svoris pasiskirsto tolygiai. Tačiau jei jos reguliariai nedaro tempimo pratimų, egzistuoja rizika, kad gali priaugti svorio ant klubų ir rankų.

KAIP NUMESTI SVORIO? 5 paslaptys iš Los Andželo grožio mokyklos…

Jei tavo figūra smėlio laikrodžio formos, tau rekomenduojami kardio pratimai ir tempimo pratimai. Gali šokti zumbą, plaukioti, važinėti dviračiu. Atlikdama tempimo pratimus ir treniruodama raumenis, visų pirma stiprink nugarą.

mesti svorį vartojant eutiroksą

Atletiška figūra Šiam tipui būdingi siauri klubai ir platūs pečiai, o tipiška atstovė —  Jessica Biel. Atletiškos figūros moterims sunku rasti tinkamą maudymosi kostiumėlį, nes viena dalis joms tinka, o kita arba gerokai per didelė, arba per maža.

Taigi, norint numesti svorio ir sutvarkyti skrandį bei juosmenį, reikia:

Jei tavo figūra būtent tokia, svarbiausia stiprinti pilvo raumenis ir daryti pratimus klubams ir sėdmenims. Paprastai moterys, turinčios šio tipo figūrą, labai greit degina riebalus ir auginasi raumenis, nes jų stiprus imunitetas.

  1. Graži figūra be dietų | MENIU
  2. Meridia svorio netekimas
  3. Naujus tyrimus atlikę mokslininkai mano, kad rado šios problemos sprendimo raktą.
  4. Geriausias alus, padedantis numesti svorio
  5. Kūno skausmai nuo svorio metimo
  6. Slaugos trumpalaikis tikslas numesti svorio
  7. Kaip sulieknėti nebadaujant? | albatransa.lt

Tau rekomenduojami tokie pratimai, kurie nereikalauja daug jėgų ir pasikartojančių judesių, pavyzdžiui, bėgimas, važinėjimas dviračiu ir pan. Nuorodos kopijavimas Patarimai, kaip sulieknėti pagal figūros tipą Nuoroda nukopijuota.