Melatoninas padeda numesti svorio


Per pastarąjį dešimtmetį buvo įsitikinta miego svarba. Nepaisant to, jog miegas yra ypatingai svarbus gerai savijautai, daugelis žmonių užmiršta gerinti miego kokybę ir skiria dėmesį tik sveikai mitybai, treniruotėmis ar papildams.

  • Štai dėl ko vienoje ar kitoje kūno vietoje susikaupė riebaliukai ir kaip jų atsikratyti.
  • Prasta miego kokybė sukelia staigius bei neigiamus padarinius organizmo hormonams, fiziniam pajėgumui bei smegenų funkcijai.
  • Ar galiu numesti svorio nuo savo laikotarpio
  • Ten taip jauku ir saugu.
  • 9 miego taisyklės, kurių laikantis greičiau krenta svoris - DELFI Gyvenimas
  • Geras miegas itin svarbus svorio kontrolei.

Žmogus be maisto gali ištverti kelias savaites ar net mėnesius, tačiau nemiegojęs dvi savaites žmogus mirtų pasaulio rekordas be miego — 11 parų. Jei nežinote, kaip pagerinti miego kokybę, tuomet skaitykite straipsnį toliau ir pasinaudokite 5 veiksmingais patarimais, kurie padės pagerinti fizinę būklę, sveikatą ir net numesti svorio! Slopinkite mėlynųjų ekranų skleidžiamą šviesą Mėlynoji šviesa — tai dirbtinė šviesa, kurią skleidžia elektroniniai prietaisai, pavyzdžiui, išmanieji telefonai, nešiojamieji, planšetiniai kompiuteriai ir televizoriai.

Nuo el. Taip pat stabdoma ir augimo hormonų gamyba, kurie suaktyvėja žmogui užmiegant.

Nauji patarimai padės lieknėti miegant

Nuo seno žinoma, jog augimo hormonai padeda tirpdyti riebalus ir geriau skaidyti suvartotas maistines medžiagas. Taigi norėdami pagerinti miego kokybę, turite atsisakyti naudojimosi el. Tačiau šiuolaikiniame pasaulyje tą padaryti gali būti nelengva, todėl yra nemažai būdų, kuriais galima sumažinti el. Pavyzdžiui, yra įvairios programėlės, kurias parsisiuntus į planšetinius, nešiojamuosius kompiuterius ar išmaniuosius telefonus, sumažinamas mėlynosios šviesos skleidimas. Programa gali veikti automatiškai — tereikia pasirinkti laiko zoną ir pagal tai, kada leidžiasi saulė, pasikeis ekrano spalva, o mėlynosios šviesos melatoninas padeda numesti svorio bus sustabdytas.

Tai itin paprastas būdas pagerinti miegą — išbandykite jau šiandien. Laikykitės nustatyto dienos rėžimo Dar vienas veiksmingas, bet neįvertintas būdas pagerinti miegą yra nustatyto dienos rėžimo laikymasis Mindell et al. Pavyzdžiui, ėjimas miegoti tuo pačiu metu kas naktį pagerina miegą, padeda lengviau prabusti ryte  ir jaustis žvaliau Mindell et al. Geriausias laikas eit miegoti yra tarp 21 — 23 val. Tuo metu formuojasi pagrindiniai hormonai pavyzdžiui, augimo hormonastodėl palaikomas pastovus paros ritmas.

Taip pat vertėtų kas rytą keltis tuo pačiu metu ir be žadintuvo. Geriausia būtų nusistatyti tik atsarginį žadintuvą apie 20 — 30 min. Įpratus užmigti ir pabusti kvitova numesti svorio pačiu metu, pagerėja ne tik miegas, bet ir atsiranda daugiau energijos, lengviau susikoncentruoti dirbant.

Taip pat svarbu ir tai, kuo užsiimate prieš miegą. Norėdami lengviau užmigti, turėtumėte užsiimti raminančia veikla — rašyti dienoraštį, skaityti knygą, gulėti vonioje, užsidegti žvakių arba net išbandyti meditaciją ar jogą.

Išjunkite visas šviesas Kaip ir ekranų skleidžiama mėlynoji šviesa, taip ir bet kurios kitos šviesos gali neigiamai paveikti miego kokybę, pavyzdžiui, ryškus apšvietimas namuose ar silpnesnės lemputės, tokios kaip žadintuvų, elektroninių prietaisų, televizorių ar bet kurios kitos išorinės lempos.

Išjunkite visus elektroninius prietaisus, esančius kambaryje, kad neliktų nei menkiausios švieselės. Prieš miegą stenkitės naudoti silpnesnes šviesas arba išbandykite specialias, mažiau ryškias lemputes.

Niekaip negalite numesti svorio? Štai kas trukdo

Dar viena klaida — žmonės dažnai deda mobiliuosius telefonus ekranu į viršų ant naktinių stalelių šalia lovos. Vakare arba miego metu net ir nenaudojamas telefonas gali melatoninas padeda numesti svorio didelį kiekį mėlynosios šviesos, kuri paveikia miegą. Trumpai tariant — turėtumėte miegoti visiškai tamsiame kambaryje, išjungti visas įmanomas šviesas ir pasikabinti kokybiškas tamsias užuolaidas. Vartokite papildus Daugeliu tyrimų įrodyta, kad tam tikri papildai gali pagerinti miego kokybę.

9 miego taisyklės, kurių laikantis greičiau krenta svoris

Svarbu, kad papildai netaptų vienintele išeitimi. Jei nepadeda aukščiau išvardinti patarimai, rekomenduojame vartoti šiuos papildus: Melatoninas — tai vienas iš populiariausių ir veiksmingiausių papildų, kuris imituoją natūralią organizmo melatonino gamybą ir padeda suderinti paros ritmą ir pagerinti miegą Ferracioli-Oda et al.

Dėl melatonino poveikio smegenims prieš vartojimą derėtų pasikonsultuoti su gydytoju ar vaistininku. Rekomenduotina dozė nuo 3mg iki 6mg.

melatoninas padeda numesti svorio

ZMA papildai cinko, magnio ir vitamino B6 junginys — ypač populiariūs papildai, kuriuos žmonės vartoja prieš eidami miegoti. Miego metu suvartotas cinkas ir magnis atlieka daugiau nei cheminių funkcijų.

melatoninas padeda numesti svorio ar galiu numesti svorio nieko nedarydamas?

Magnis padeda nusiraminti centrinei nervų sistemai, todėl vakarais lengviau atsipalaiduoti, o naktį miegoti geriau. Papildai padeda stimuliuoti melatonino ir serotonino gamybą nakties metu, tokiu būdu smegenims lengviau nurimti ir atsipalaiduoti Melatoninas padeda numesti svorio et al.

Kaip ir dėl melatonino, taip ir dėl šio papildo vartojimo rekomenduojama pasitarti su gydytoju ar vaistininku. Papildo vartojimo dozės gali keistis, melatoninas padeda numesti svorio prieš vartojimą perskaitykite informacinį lapelį.

Miegas yra geresnis ir tada, jei žmogus nesijaučia alkanas arba net suvartoja  tam tikrą kiekį angliavandenių vakarienės metu. Tyrimais įrodyta, jog angliavandeniai iš tiesų padeda greičiau užmigti, kartu prailginti miego laiką, todėl smegenys atsipalaiduoja ir pradeda gaminti serotoniną, kuris melatoninas padeda numesti svorio poilsio kokybę.

Paruoškite miegamąjį poilsiui Kaip ir minėta anksčiau, galima pakeisti daugelį dalykų miegamajame ir išsimiegoti geriau.

melatoninas padeda numesti svorio

Pavyzdžiui, miegui įtaką daro apšvietimas, lovos, čiužinio ir pagalvių kokybė, kambario temperatūra, triukšmas ir daug kitų faktorių. Kartais į miego kokybę reikia svorio sumažėjimas tahoe — nusipirkti gerą čiužinį, pašalinti pašalinius garsus, nustatyti tinkamą kambario temperatūrą ir sumažinti apšvietimą. Kambario temperatūros pasirinkimas priklauso nuo individualių poreikių, tačiau daugelis geriau išsimiega vėsiame kambaryje.

Vadinasi, prieš einant miegoti turėtumėte sumažinti šilumą arba įjungti kondicionierių.