Mifflin lygtis svorio metimui


Kalorijų manija: kiek mifflin lygtis svorio metimui iš tiesų? Teksto dydis: Kalorijos. Dietos besilaikantiems mifflin lygtis svorio metimui priešas, maisto dalis, neleidžianti atsikratyti antsvorio, tyliai nusėdanti ant šlaunų ir ne tik.

Susijusios ligos

Ant maisto pakuočių beveik visada evogeno riebalų degintojas nurodytas kalorijų kiekis vienoje produkto porcijoje. Be to, kalorijas įmanoma apskaičiuoti specialiomis kompiuterinėmis programomis.

  • Kodėl svorio metimas jaučiasi taip gerai
  • Kalorijų manija: kiek suvartoti iš tiesų? - albatransa.lt
  • Kalorijų skaičiuoklė - albatransa.lt
  • Сумеют ли они вернуться к самому основанию города и проникнуть сквозь занавес отделяющий непреложно известную историю от мифов и легенд Начала?.
  • Svorio netekimas stabdant lyriką

Tad būdų skaičiuoti kalorijas ir informacijos apie jas yra tiek daug, kad žinių perteklius gali įtraukti ne į svorio metimo, o į skaičių pasaulį ir tapti nemalonia dienos dalimi. O gal viskas nėra taip sudėtinga, kaip atrodo? Kokius pagrindinius dalykus turėtumėte žinoti apie kalorijas?

Kiek kalorijų turite suvartoti kasdien, kad numestumėte svorio?

Gyviems organizmams reikia kalorijų Tiesa ta, kad visiems gyviems organizmams per dieną būtina suvartoti tam tikrą kalorijų kiekį.

Jei nesate aktyviai besitreniruojantis sportininkas, per dieną jums reikia gauti tik tiek kalorijų, kad jų pakaktų pagrindinėms organizmo funkcijoms palaikyti.

Kiek kalorijų jums reikia iš raumenų svorio Getty Images Kalorijos yra tie maži energetiniai vienetai, kuriuos vartojame visada, kai valgome, gerai. Ir jie, be abejo, labiausiai kalbėjo apie dalį bet kokio svorio praradimo kelionės. Bendra taisyklė yra ta, kad jei jūs valgote daugiau kalorijų, nei naudojate, jūs svorio.

Kvėpavimas, širdies plakimas, ląstelių medžiagų apykaita, inkstų funkcijos ir netgi mąstymas bei svajojimas eikvoja kalorijas. Valgymo procesas ir maisto virškinimas, stovėjimas, sėdėjimas, kalbėjimas ir netgi naršymas internete taip pat eikvoja su maistu gautas kalorijas. Kas ta kalorija? Kalorija — tai nesisteminis darbo ir energijos vienetas, o paprasčiau, terminas vartojamas energijos kiekiui maisto produkte nusakyti.

Pavyzdžiui, kai kurie maisto produktai turi didelę energetinę vertę, kad ir sviestas ar augalinis aliejus.

  • Jicama numesti svorio
  • Numesti svorio austrija
  • Svorio metimas vs laikas

O yra ir tokių maisto produktų, kurių energetinė vertė visai nedidelė, pavyzdžiui, salierai ir agurkai. Tai tas pats, kas lyginti oktaną su benzinu.

mifflin lygtis svorio metimui ką reiškia 100 procentų riebalų deginimas

Oktanas išskiria daugiau energijos, todėl juo varoma mašina lėks kur kas greičiau nei ta, kuri varoma benzinu. Panašiai ir valgomasis šaukštas rapsų aliejaus turintis ~ kcal valgomajame šaukšte nuves jus toliau, nei tas pats šaukštas smulkinto saliero ~1 kcal valgomajame šaukšte. Tiesa, į automobilį galima įpilti ribotą kuro kiekį, o žmogus gali valgyti iki begalybės.

Mes turime galinčius plėstis kuro bakus, vadinamus riebalų ląstelėmis. Apkarpyti suvartotų kalorijų kiekį galima į dienos rutiną įtraukiant papildomai fizinės veiklos.

Kalorijų skaičiuoklė

Kaip nustatomas individualus kalorijų poreikis? Nėra lengva nustatyti, kiek tiksliai kalorijų turime suvartoti per dieną.

provigil svorio metimo rezultatai

Tiesa, tam tikras normas atlikdami tyrimus nustatė mokslininkai. Eksperimento metu tiriamasis ilgam laikui uždaromas kambaryje, tuo tarpu mokslininkai matuoja sunaudoto deguonies kiekį. Skaičiavimai, paremti sunaudotu deguonies kiekiu padeda apskaičiuoti per dieną išeikvotų kalorijų skaičių.

Gaila, kad šis tyrimas nėra pritaikytas plačiam naudojimui. Tai matematinės lygtys, kuriomis mėginama apytikriai apskaičiuoti kalorijų poreikį paremtą paprasčiausiais kūno rodikliais, tokiais kaip lytis, amžius, ūgis ir svoris.

mifflin lygtis svorio metimui

Tačiau mifflin lygtis svorio metimui nėra visagalės. Visai neseniai buvo išrastas specialus aparatas individo kalorijų poreikiui apskaičiuoti.

Dalintis Skaičiuoklė pagrįsta Mifflin-St Jeor lygtimi. Tai formulė, kuri, atlikus daugelį tyrimų, pasitvirtino, kaip tiksliausias būdas, skirtas nustatyti kalorijų poreikiui. Bazinis metabolizmo rodiklis yra energijos kiekis, sunaudotinas per dieną, esant poilsio režimui. Yra ir kitos lygtys, įskaitant Hariso-Benedikto lygtį, kuri buvo naudojama iki m. Vidutinio kūno sudėjimo vyrui reikia kalorijų tam, kad išlaikytų, ir kalorijų tam, kad netektų puse kilogramo svorio per savaitę.

Kai kurie sveikatingumo klubai ir medicinos klinikos naudoja juos antsvorio turintiems pacientams gydyti. Kad nustatyti paciento dienos kalorijų normą, jis turi užsidėti specialų nosies spaustuką ir kvėpuoti per burną į mažą rankoje telpantį aparatėlį keletą minučių. Tiesa, tyrima atlikti kartais kiek nepatogu, nes prieš tai negalima mankštintis, gerti kavos, rūkyti, vartoti alkoholio ir valgyti.

ApskaiДЌiuokite svorio metimo kilokalorijas: pagrindinД—s taisyklД—s

Jei šių dalykų nepaisoma, rezultatai bus netikslūs. Netgi nerimas gali daryti įtaką rezultatų tikslumui.

Svoris: Jūsų fizinis aktyvumas: Ši skaičiuoklė sudaryta remiantis Mifflin-Sankt Joer lygties formule, kuri kaip buvo įrodyta, gana tiksliai apskaičiavo kalorijų poreikius daugelyje tyrimų. Kiek vidutiniškai kalorijų turėtumėte suvartoti?

Ruošdamiesi šiam tyrimui, atidžiai sekite nurodytas instrukcijas. Koks jūsų skaičius?

Kas yra kalorijos?

O ką daryti jei neturite galimybės atlikti minėtą tyrimą? Tokiu atveju galite bent jau apytiksliai pasiskaičiuoti savo dienos kalorijų normą naudodamiesi specialiomis matematinėmis lygtymis.

Viena tiksliausių yra amerikiečio Mifflin-St. Joer sukurta lygtis dienos kalorijų normai apskaičiuoti: 9. Vyrai prideda 5; moterys atima Gautas skaičius tai jūsų apytikslė dienos kalorijų norma medžiagų apykaitai palaikyti.

Dienos kalorijų norma vyresniems nei 40 metų vyrams, sveriantiems 86 kg ir esantiems cm ūgio yra kcal per dieną, bet atminkite, kad sportuojantys turi suvartoti daugiau. Dienos kalorijų norma vyresnėms nei 25 metų amžiaus moterims, esančioms Kadangi skaičiavimai gali turėti paklaidą, dienos kalorijų norma gali būti ir kiek aukštesnė arba žemesnė.

Išvada ta, kad kiekvienam žmogui šalia bazinės dienos kalorijų normos, jei sportuojama arba atliekama kita fizinė veikla, reikia papildomai kalorijų. Fiziškai neaktyvus žmogus turi suvartoti mažiau kalorijų, nei fiziškai aktyvus.

Daugiau judėsite, daugiau kalorijų sudeginsite Jei kartą per dieną pasportuojame, mifflin lygtis svorio metimui aktyviau degina kalorijas net ir tada, kai ilsimės. Fiziškai aktyvūs žmonės turi daugiau raumenų masės, todėl jų organizmas sudegina daugiau kalorijų.

Tai puiki priežastis pradėti sportuoti ar užsiimti kita fizine veikla. Išvados Ateityje, technologijoms dar patobulėjus, greitas ir tikslus medžiagų apykaitos matuoklis bei kalorijų skaičiuoklis, tikėtina, gulės kiekvienų namų virtuvėje.

Kalorijų manija: kiek suvartoti iš tiesų?

Iki tol telieka naudotis apytikriais skaičiavimais ir stebėti savo organizmo reakcijas reguliuojant kūno svorį. Jei jūsų svoris stabilus, jūs suvartojate tiek kalorijų, kiek išdeginate. Norėdami numesti svorio, privalote suvartoti mažiau kalorijų, nei išdeginate ar sudeginti jų daugiau sportuodami. Šaltinis: thedietchannel.