Nesugebėjimas numesti svorio priežasčių


To priežastis — nesugebėjimas atsispirti mamų, močiučių ir tetų raginimams pavalgyti.

Tą žino ne visi: tikroji priežastis, kodėl negalite atsikratyti svorio

Nors tuo metu džiaugiatės gardžiais naminiais patiekalais, iškart po švenčių imate graužti save dėl ant svarstyklių pasirodančių skaičiukų. Laikykitės šių patarimų ir šiemet toks scenarijus nebepasikartos. Prieš eidami į svečius pavalgykite Jei ruošiatės aplankyti draugus ar giminaičius, pas kuriuos nesugebate atsispirti sunkiam kaloringam maistui, prieš tai užkąskite.

Mėsa, žuvis, kiaušiniai, pieno ir pilno grūdo produktai bei daržovės suteiks ilgalaikį sotumo jausmą, todėl nuvykę į svečius neprisivalgysite ne itin sveikų vaišių.

Jokiu būdu nepraleidinėkite valgių: bandydami visą dieną ištverti tuščiu skrandžiu, vakare prisikimšite dar daugiau.

praradimo svorio stovykla 20 svarų svorio metimas per 5 savaites

Džiaukitės sezoninėmis gėrybėmis Nepulkite valgyti visko, kas pasitaikė po nesugebėjimas numesti svorio priežasčių ar rūpestinga teta įdėjo į lėkštę. Rinkitės tuos skanėstus žinoma, protingomis porcijomiskuriuos paprastai valgote šventiniu laikotarpiu, o ne galite nusipirkti visais metų laikais, pavyzdžiui, kūčiukus, imbierinius sausainius, aguonpienį ir t.

Policistinis kiaušidžių sindromas sunkina gyvenimą

Tiesa, visiškai susilaikyti nuo skanumynų neverta: ilgą laiką save stabdydami, galite nebeištverti ir prisivalgyti daugiau nei įprastai. Griežtai apribokite alkoholį Daugelis neįsivaizduoja Kalėdų be taurės garuojančio karšto vyno, o šampanas Naujųjų naktį — svarbiausias šventinis atributas.

nesugebėjimas numesti svorio priežasčių

Jei nepavyksta visiškai atsisakyti alkoholiobent jau sumažinkite jo kiekį. Pirmiausia dėl to, jog svaigieji gėrimai turi daugybę kalorijų, o jų padauginę nebegalime kontroliuoti suvalgomo maisto kiekio.

Taip pat rekomenduojama vandeniu  pakeisti vaisvandenius bei sultis, kadangi daugybę cukraus turintys gėrimai tikrai neprideda naudos figūrai ir sveikatai.

Praktiški ir lengvai įgyvendinami patarimai, kaip per šventes nepriaugti svorio

Kiek įmanoma daugiau judėkite Jei per šventes keliaujate į kitus miestus ar net šalis, tenka kuriam laikui praleisti treniruotes. Tačiau tai nereiškia, jog galite dienų dienas gulėti ant sofos!

nesugebėjimas numesti svorio priežasčių prarasti svorio amžių

Kiekvieną rytą pradėkite mankšta: ji ne tik suteiks energijos, bet ir visai dienai pagreitins medžiagų apykaitą. Nesugebėjimas numesti svorio priežasčių nepavyksta prisiversti pasimankštinti, tiesiog daugiau vaikščiokite ir vietoj lifto rinkitės laiptus. Bent trumpam išeikite iš namų Sėdėti ir kalbėtis su seniai matytais artimaisiais — smagu, tačiau nesitraukdami nuo stalo rizikuojate prisivalgyti užkandžių, kurių iš tiesų nė nenorėjote.

Verčiau išeikite į lauką ir surenkite grandiozinį sniego karą, su visa šeima pasivaikščiokite miške ar išbandykite neįprastą paslaugą, pavyzdžiui, šokinėti ant batuto ar kopinėti dirbtinėmis uolomis.

Tokiu būdu ne tik sudeginsite kelias dešimtis o gal net šimtus!

nesugebėjimas numesti svorio priežasčių

Jei ryte prieš valgį išgersite pipirmėčių ir žaliosios arbatų mišinį, suaktyvinsite medžiagų apykaitą. Be to, gėrimas palengvina vidurių užkietėjimą, viduriavimą bei neleidžia kauptis dujoms.

7 psichologinės priežastys, neleidžiančios numesti svorio

Tiesa, prieš vartodami įsitikinkite, jog nesate alergiški mentoliui. Stenkitės valgyti sąmoningai Nesugebėjimas sąmoningai valgyti  — viena pagrindinių virškinimo problemų bei viršsvorio priežasčių.

Sėsdami prie stalo išjunkite televizorių, į šoną padėkite mobiliuosius telefonus, su artimaisiais kalbėkite vien apie malonius dalykus.

Pateikiame visas priežastis, dėl kurių atsikratyti papildomų kilgogramų gali būti sunku. Miego trūkumas Miegas žmogui yra be galo svarbus, nes tik tada, kada esate pailsėjęs, jūsų kūnas gali atgauti jėgas. Būtent šiuo metu jūsų raumenys auga ir atsinaujina — tai be galo svarbu siekiantiems pakeisti savo sudėjimą.

Kramtykite labai lėtai — maistas turi tapti košelės konsistencijos. Jei neskirsite pakankamai laiko kramtymui, smegenys nespės užfiksuoti sotumo jausmo ir tokiu būdu suvartosite daugiau kalorijų. Kontroliuokite streso lygį Gražiausias metų laikas gali sukelti neįtikėtinai daug streso: nuolatinis skubėjimas, dovanų pirkimas, nedarnūs santykiai su artimaisiais ar ginčai prie šventinio stalo.

Tyrimai rodo, jog jausdami stresą esame linkę kur kas daugiau suvalgyti. Per Kalėdas nepamirškite šio triuko: užmerkite akis, ir apie 30 sekundžių giliai kvėpuokite.

Kodėl nepavyksta sulieknėti

Tuomet dar kartą pagalvokite, ar tikrai norite trečios vištienos šlaunelės ir antro dubens baltos mišrainės. Užsibrėžkite realistiškus tikslus Nors šie patarimai itin veiksmingi, būkite realistai: per Kalėdas numesti 5 kilogramus — misija neįmanoma.

nesugebėjimas numesti svorio priežasčių lengvai deginami riebalai

Labai sunku prisiversti ir laikytis įprasto sporto režimo, todėl tam, kad savęs be reikalo negraužtumėte, užsibrėžkite realistiškus tikslus, pavyzdžiui, mankštintis ne ilgau nei 15 min ar išlaikyti stabilų svorį.