Numesti svorio tvarkaraštį, 12 priežasčių, kodėl Jums nepavyksta numesti svorio | albatransa.lt


Tačiau mokslininkams dar nepavyko išsiaiškinti šio fenomeno priežasties.

sudeginti svorio netekimo papildas svorio sumušimas

Tyrėjai lygino dvi žmonių grupes, kurios 4 dienas valgė tuos pačius tris patiekalus per dieną, tačiau skirtingais laikotarpiais: ankstyvojo riboto maitinimo eTRF grafiku ir ne taip griežtai sudarytu mitybos tvarkaraščiu.

Iš viso darbe dalyvavo baigė 11 vyrų ir moterų: 6 — eTRF, 5 — kontrolinėje grupėje.

prarasti 2 kūno riebalai per savaitę

Pirmoji — eTRF — grupė pusryčiavo ryto, o paskutinįsyk numesti svorio tvarkaraštį Tuomet jų laukė 18 valandų trukmės pasninkas prieš kitos dienos pusryčius. Palyginamoji grupė taip pat pusryčiavo 8. Tad jų nevalgymo laikotarpis truko tik maždaug 12 valandų prieš pusryčiaujant kitą dieną.

numesti svorio tvarkaraštį kūno svorio riebalų nuostoliai

Ketvirtąją eksperimento dieną dalyviams kvėpavimo kameroje buvo atlikta daugybė tyrimų, idant būtų galima įvertinti jų metabolizmą.

Analizuoti tiriamųjų sudeginti riebalai, kalorijos, angliavandenių bei baltymų kiekiai. Vėliau ir patys dalyviai įvertino įvairius apetito spektro aspektus, pavyzdžiui, alkį, troškimą ir gebėjimą valgyti bei sotumo jausmą. Iš kraujo ir šlapimo mėginių, duotų ryte ir vakare, tyrėjų komanda taip pat galėjo įvertinti alkio hormonų kiekį. Rezultatai parodė, kad kalorijų deginimas grupėse pernelyg nesiskyrė.

30 patarimų, kaip numesti svorio

Tačiau eTRF sąraše esantys asmenys turėjo mažesnį bado hormono lygį ir bei pranešė apie tam tikrus pagerėjusius apetito aspektus. Ataskaitoje taip pat atskleidžiama, kad eTRF mitybos grupė per 24 valandas sudegino daugiau riebalų. Svarstydami tokių rezultatų priežastis, mokslininkai teigia, jog valgant paskutinįsyk po pietųorganizmas galimai pradeda pereiti nuo angliavandenių prie riebalų deginimo energijai gauti.

Tačiau, įspėja tyrėjai, išvados apie riebalų deginimą kol kas yra preliminarios, ir ragina atlikti didesnio masto tyrimą, kad būtų patikrinta ir patvirtinta, ar tokios mitybos strategijos kaip eTRF numesti svorio tvarkaraštį tikrųjų gali padėti žmonėms atsikratyti nereikalingų kūno riebalų. Pagrindinė darbo autorė Courtney M.

  1. Pagrindiniai svorio metimo principai 4.
  2. Egzistuoja šimtai svorio metimo programų, įvairiausių dietų ir sporto rūšių, žadančių, kad svoris kris taip greitai, kad net nespėsite pirkti keliais dydžiais mažesnių drabužių.
  3. Ne paslaptis, kad dažnas svajoja pagerinti savo išvaizdą, tiksliau — pradėti naują gyvenimo etapą, didesnį dėmesį skiriant savijautai ir išvaizdai.
  4. 12 priežasčių, kodėl Jums nepavyksta numesti svorio | albatransa.lt
  5. Numesti svorio Chiang Mai
  6. Ksenadrino svorio metimo rezultatai
  7. Kodėl dietos yra neveiksmingas būdas mesti svorį?

Peterson, Harvardo universiteto doktorantė, mitybos mokslų daktaras Alabamos universitete Birmingeme, teigia, jog ankstesni tyrimai negalėjo išaiškinti, ar valgymo laiko strategijos padeda žmonėms numesti numesti svorio tvarkaraštį deginant kalorijas ar slopinant apetitą.

Taip nutiko todėl, kad su gyvūnais darytų eksperimentų išvados prieštaravo studijų su žmonėmis išvadomis.

riebalu deginimo treniruote

Tiesa, kai kurie moksliniai darbai tyrimai išties įrodė, kad valgymo laiko plano laikymasis gali padėti mesti svorį deginant kalorijas.

Tačiau C. Peterson bei jos kolegos pabrėžia, jog ankstesnių tyrimų atveju nebuvo tiesiogiai stebimas kalorijų deginimas arba šie turėję kitų trūkumų, galimai temdžiusių rezultatus.

numesti svorio tvarkaraštį mano svorio metimo sėkmės istorija