Patarimai, kaip lengvai mesti svorį


Patarimų kraitė. 8 patarimai norintiems numesti svorio

Jūsų suvalgomas maisto kiekis nepriklauso tik nuo jūsų skrandžio dydžio. Jis labai priklauso nuo jūsų sveikatos būklės, emocinės būsenos, jausmų. Tačiau galima numesti svorį, tiesiog sumažinant porcijos dydį. Tačiau tai turite tai kaip lengvai mesti svorį, nepasilikdama alkana, nes kitaip lieknėjantis šalutinis poveikis užkandžiauti, arba dar blogiau — persivalgysite.

Maži užkandžiai prieš vakarienę Jei norite numesti svorio, nedidelis užkandis prieš valgant yra labai gera idėja.

svorio netekimas riebalų ar cukraus

Tačiau užkandžiai turi būti ne bek kokie — turėti mažai kalorijų, tačiau pakankamą baltymų kiekį kad būtų sotuneturėti cukraus.

Pabandykite suvalgyti nedidelę saują riešutų, mažą puoduką lieso jogurto, keletą alyvuogių, sūrio gabaliuką.

34 patarimai, kaip lengvai ir sveikai numesti svorio

Visa tai sumažins apetitą ir leis nepersivalgyti. Prisiminkite, kad mūsų poreikiai skiriasi Visi turime skirtingą kalorijų sunaudojimo poreikį.

lengvi namų patarimai, kaip numesti svorio

Vyrams jų reikia daugiau negu moterims netgi tada, kai jie miega. Tarp vienos lyties žmonių kalorijų kiekio poreikis taip pat yra skirtingas — priklausomai nuo ūgio, svorio, sveikatos būklės.

Svarbu valgyti, atsižvelgiant į savo poreikius, nekreipiant dėmesio į kolegų ar šeimos narių siūlymus.

hca deginti riebalus

Šeimoje ruošiamos porcijos pietų ar vakarienės metu taip pat kiekvienam turėtų būti patiekiamos skirtingo dydžio, o ne visiems vienodos. Skaičiuokite, kiek valgote užkandžių Bandykite paskirstyti užkandžius nedidelėmis porcijomis. Taip pat galima padaryti su traškučiais, šokoladu ar sūriu. Labai naudinga pirkti užkandžius pakuotėse. Iš užrašų ant jų tiksliai patarimai kiek jie sveria ir kiek kalorijų turi.

patarimai, kaip lengvai mesti svorį

Tai duoda ir papildomą naudą — sužinosite, kiek kalorijų yra nedideliame kiekyje užkandžių, kas yra ypač naudinga, esant priėmime ar valgant ne namuose.

Ruoškite maistą pačios Pasiruošimas maisto namuose yra didžiulis patarimai ir galimybė pasiruošti maisto tiek, kiek reikia ir kokio norite. Pasigaminkite tik tiek maisto, kad suvalgytumėte vienu kartu.

Nuorodos kopijavimas

Didesnis maisto kiekis įjungia kai kuriuos mūsų įdiegtus tėvų vaikystėje mokymus neišmesti maisto patarimai nepalikti nesuvalgyto maisto lėkštėje, o tai veda į persivalgymą. Išgerkite vandens stiklinę prieš valgį Moksliniai tyrimai parodė, kad išgėrus didelę ml stiklinę vandens prieš valgį suvalgysie pastebimai mažiau.

Tai yra labai paprasta, bet efektyvi strategija.

Gerkite šalto vandens stiklinę apie minučių, prieš valgį. Valgio metu dėvėkite diržą arba aptemptus drabužius Nevenkite užsidėti diržo arba aptempiančių drabužių valgio metu namuose. Jie siunčia fizinį signalą, apie patarimai apimčių padidėjimą valgant ir skatina nepersivalgyti. Tačiau nevaikščiokite visą laiką susiveržusi diržu, tai nepatogu. Jį užsidėkite tik prieš valgant. Naudokite mažesnes lėkštes Įdėtas į didelę lėkštę toks pat maisto kiekis gali pasirodyti mažas, o įdėjus mažą lėkštę — didžiulis.

Vien tai padeda suvaldyti apetitą. Suvalgiusios mažą lėkštę maisto, pagalvokite ar tikrai norite daugiau?

patarimai, kaip lengvai mesti svorį riebalai praranda rutiną

Paprastai sotumo jausmas jau būna patenkintas. Valgykite lėtai Tam, kad jūsų skrandis užfiksuotų sotumo jausmą ir pasiųstų signalą į smegenis, sakantį, kad jau pakanka valgyti, užtrunka šiek tiek laiko. Taigi, norėdamos nepersivalgyti, privalote sulėtinti valgymo greitį. Tai tikrai duos puikių svorio metimo rezultatų ir leis ilgiau pasimėgauti skaniai paruoštu maistu. Nuotraukos: Storyblocks Post navigation.