Sveikas svorio netekimas vienas svaras per savaitę, SVORIO METIMAS - 10 KLAIDŲ, KURIAS TU DARAI! (Balandis 2020).


Balandis Įvadas į svorio kritimą Nesvarbu, ar jūsų svorio praradimo tikslai apima bandymą prarasti 5 svarus arba daugiau nei 50, tie patys principai nustato, kiek svorio jūs prarasite ir kaip greitai jūsų svorio netekimas įvyks.

Prisimindami šiuos paprastus sveikos mitybos patarimus ir jų pritaikymą praktikoje, gali sumažėti svoris be specialių dietos planų, svorio mažinimo programų, fitneso knygų ar vaistų. Mūsų kūno svoris nustatomas pagal energijos kiekį, kurį mes vartojame kaip maistą, ir energijos kiekį, kurį praleidžime į mūsų dienų veiklą.

Kai jums reikia sublogti

Energija matuojama kalorijomis. Metabolizmas yra visų cheminių procesų, kurie palaiko gyvybę, kiekis. Jūsų bazinis sveikas svorio netekimas vienas svaras per savaitę rodiklis yra kalorijų energijos kiekis kiekis, kurio reikia jūsų organizmui atlikti reikalingas funkcijas.

Jei jūsų svoris išlieka pastovus, tai tikriausiai reiškia, kad vartojate tą pačią kalorijų kiekį, kurį kasdien degate. Jei lėtai sulaukiate svorio, tikriausiai jūsų kalorijų suvartojimas yra didesnis už jūsų per dieną veikiančių kalorijų skaičių.

numesti svorio telford

Kiekvienas suaugęs žmogus valdo maisto kiekį, kurį jis vartoja kiekvieną dieną, todėl mūsų suvartojamos kalorijos yra tai, ką mes galime kontroliuoti.

Labai svarbu, mes taip pat galime kontroliuoti savo energijos išeigą arba kalorijų kiekį, kurį mes deginame kiekvieną dieną. Kiekvieną dieną deginamų kalorijų skaičius priklauso nuo šių dalykų: Mūsų bazinis metabolizmo rodiklis BMRkalorijų skaičius, kurį deginame per valandą tiesiog gyvuoju ir išlaikant kūno funkcijas Mūsų sveikas svorio netekimas vienas svaras per savaitę aktyvumas Kai kuriems žmonėms, dėl genetinių paveldimų veiksnių ar kitų sveikatos būklių, apatinio metabolizmo greitis RMR gali būti šiek tiek didesnis arba mažesnis nei vidutinis.

Mūsų svoris taip pat vaidina svarbų vaidmenį nustatant, kiek kalorijų mes deginame ramybėje. Kuo daugiau kalorijų reikia išlaikyti savo kūną dabartine būsena, tuo didesnė jūsų kūno svoris.

2 svarus per savaitę dietos svorio netekimas

Gyvenimo būdo ir darbo įpročiai iš dalies nustato, kiek kalorijų mums reikia valgyti kiekvieną dieną. Kažkas, kurio darbas susijęs su sunkiu fiziniu krūviu, natūraliai kasdien užsidegs daugiau kalorijų nei kas nors, kuris daugumoje dienų sėdėjo prie stalo silpnas darbas. Žmonėms, neturintiems darbo, kurioms reikia intensyvaus fizinio aktyvumo, fizinio krūvio ar padidėjusio fizinio aktyvumo, gali padidėti sudegintų kalorijų skaičius.

Kalifornijos klinikos nuostolis pietų svorio Birmingemo širdies dietos ligoninė Gydytojai sako, kad greitas svorio netekimas yra tikras stresas organizmui, kuris gali sukelti įvairių ligų. Pagalvokite apie tai! Taip pat gerai žinoma, kad prarastas svoris greitai linkę greitai grįžti į jo savininką. Jei, žinant visa tai, jūs vis dar turite planą, kaip kovoti su, kaip numesti svorio greitai per savaitę klausimą ir lydyti riebalų perteklių ryžtingai ir.

Apytikriai apskaičiuota, kad vidutinė metų moteris, kuri veda sėdimojo gyvenimo būdo poreikius, turi apie kalorijų per dieną, kad išlaikytų normalią svorį.

Šio amžiaus vyras turi apie kalorijų. Dalyvaudamas vidutinio fizinio aktyvumo lygyje tris ar penkias dienas per savaitę reikia apie papildomų kalorijų per dieną.

Daugiau įtemptų fizinių pratimų programų, pvz. Kaip prarasti svorį?

Ši pora gavo 60 svarų tikslą, po to prarado 8 savaites - Sveikata -

Geriausias būdas numesti svorį yra mažinti valgomų kalorijų kiekį, tuo pačiu padidinant kalorijų kiekį, kurį degia per fizinę veiklą. Jei norite prarasti 1 svarą, jums reikia maždaug kalorijų. Tai galite pasiekti arba sumažinant maisto vartojimą, padidindamas fizinį aktyvumą, arba, jei reikia, tai padaryti.

numesti riebalus, valgyti daugiau

Pavyzdžiui, jei vieną savaitę vartojate papildomų kalorijų per dieną nekeisdami savo aktyvumo lygio, jūs gausite 1 svarą svorio septynių dienų, padaugintų iš sveikatos priedas svorio metimui, lygus kalorijų arba kalorijų skaičiaus, dėl kurių svoris yra 1 svaras pelnas.

Panašiai, jei kas savaitę valgysite mažiau nei kalorijų per dieną arba suvartosite kalorijų per parą pragyvenimui vieną savaitę, prarasite 1 svarą.

Kai kurių populiarių maisto produktų ir gėrimų kalorijų kiekio pavyzdžiai yra šie: Viena gabaliuko originalios formos pjuvenos pepperoni pica - kalorijų Vienas stiklinis sauso baltojo vyno - kalorijų Viena gali iš kolos - kalorijų Vienas ketvirčio svaro mėsainis su sūriu - kalorijų Viena bananų kefyna - kalorijų Bet kokia treniruoklio veikla, kurią atliekate visą dieną, pridedama prie jūsų BMR pagrindinio metabolizmo greičionorint nustatyti bendrą kalorijų kiekį, kurį kasdien degate.

Pavyzdžiui, svarų asmuo, kuris praleidžia 45 minučių pėsčiomis, uždegs apie kalorijų. Tas pats laikas, praleistas housecleaning nudegimų apie kalorijų, ir šienavimas veja 45 minučių sunaudoja apie kalorijų. Kaip greitai turėtumėte numesti svorio? Dauguma fitneso ir mitybos ekspertų sutinka, kad tinkamas būdas numesti svorį - siekti saugaus ir sveiko svorio, kuris svyruoja nuo 1 iki 1, 5 svarų per savaitę.

Pasiekę 60 svarų tarp jų, aštuonias savaites jie kartu prarado 66 svarus, reguliariai dirbdami ir valydami švarius. Nors spektaklis yra įspūdingas ir jų metodai praranda svorį, ekspertai įspėja, kad jūsų svorio yo-yo suteikimas nėra gera idėja.

Trumpalaikis dramatiškas svorio sumažėjimas retai būna sveikas ar ilgalaikis. Maistingų įpročių keitimas kartu su reguliariais pratimais yra pats veiksmingiausias būdas numesti svorį ilguoju laikotarpiu.

Dauguma Populiarios Žinutės

Tai taip pat yra idealus būdas užtikrinti, kad svoris išlieka. Galvos skausmas ar ekstremalaus mitybos gali sukelti greitą svorio mažėjimą, tačiau toks greitas svorio sumažėjimas gali būti nesaugus ir beveik neįmanoma išlaikyti daugumai žmonių. Kai maisto vartojimas yra griežtai apribotas maždaug maždaug kalorijų per dienąorganizmas pradeda prisitaikyti prie tokios blogos mitybos būsenos, mažindamas jo medžiagų apykaitą, todėl dar sunkiau numesti svorį.

Tai taip sveikas svorio netekimas vienas svaras per savaitę atsitinka, kai dietai užsiima badu ar praleidžiant maistą.

Amazing articles

Taip pat galima patirti alkio susirgimus, hipoglikemijos pasireiškimus, galvos skausmus ir nuotaikos pokyčius nuo pernelyg griežtos dietos. Šie sveikatos simptomai gali sukelti mitybą ir svorio padidėjimą. Kadangi labai ribota dieta yra beveik neįmanoma išlaikyti ilgą laiką, žmonės, kurie bando badyti save ploni dažnai pradeda vėl svorio, kai jie nustoja mityba ir atnaujinti savo ankstesnius mitybos įpročius.

Ne dietos požiūris į svorio kontrolę Priimdami protingus mitybos įpročius ir praktikuojančių porcijų kontrolę, galite valgyti maistingą maistą, kad galėtumėte vartoti tiek kalorijų, kiek reikia, kad jūsų sveikata ir gerovė būtų idealus svoris.

Dažnai svorio sumažėjimas atsiranda savaime, kai pradedate rinktis geresnius maisto produktus, pvz.

34 metų vyro svorio metimas lieknėjimo narystė

Nors nieko nėra visiškai uždrausta, kai jums pasiduoda pagundai, išlaikykite porcijos dydį mažą ir pridėti šiek tiek daugiau pratimų į savo kasdienį treniruotę. Pakeitus kai kuriuos neprotingus maisto pasirinkimus sveikais, jūs sumažinsite kalorijas.

Jei pridedate vidutinio sunkumo fizinį aktyvumą, turite puikų svorio planą, nenaudojant specialių arba nepatogu ir dažnai brangių dietos planų. Taip pat svarbu laikytis sveikų valgymo rekomendacijų apskritai, net ir praradus svorį.

  • Peržiūrėti svorio netekimas
  • Kokia saugi svorio dieta po gimdymo?

Tai turėtų apimti pakankamai baltymų, vitaminų ir mineralinių medžiagų su ribotu kiekiu riebalų ir cukraus. Sėkmingos svorio netekusios kelionės sėkmės pavyzdys 45 metų moteris skundžiasi, kad praėjusiais metais ji palaipsniui išleido 12 svarų sterlingų. Praėjusį mėnesį ji susidūrė su streso darbo terminu ir pridėjo dar 4 svarus savo rėmei.

Atkinas kopijuoti dietos planą

Šio asmens tikslas yra prarasti 16 svarų, kuriuos ji įgijo. Kadangi jos svoris palaipsniui didėja, ji žino, kad suvartoja daugiau kalorijų nei degina, ypač sėdintį darbą. Ji nusprendžia, kad svorio netekimas 1 svaro sterlingų per savaitę lygus maždaug kalorijų deficitas arba kalorijų per dieną mažinimas būtų priimtinas ir leistų jai pasiekti savo tikslą maždaug keturis mėnesius.

daryti ir nereikia daryti svorio

Ji nusprendžia padaryti keletą pakeitimų, kurie leis jai sumažinti vidutiniškai kalorijų per dieną. Praleidus didelį stiklinę saldintos ledinės arbatos, bus sutaupyta apie kalorijų.

Pakeičiant mineralinį vandenį kolai, kurią reguliariai gėrė susitikimai, galima sutaupyti dar kalorijų.