Svogūnų svorio netekimo nauda sveikatai


Pagrindinė problema mažinant bendrą riebalų kiekį racione buvo ta, kaip sumažinti blogųjų riebalų kiekį ir išlaikyti gerųjų riebalų kiekį, kurie būtų naudingi širdžiai. Kita bėda, kad kai kurie žmonės, labai sumažinę riebaus maisto, riebalų vartojimą, šiuos pakeičia lengvai virškinamais, mažai skaidulų turinčiais angliavandeniais — balta duona, batonu, makaronais.

Neįtikėtina svogūnų nauda sveikatai: kovoja su diabetu, astma, vėžiu ir ne tik

Per daugelį metų buvo atlikta tik keletas studijų, kuriomis tetris svorio aiškintis sumažinto riebalų kiekio dietos naudą apsisaugojant ar pristabdant širdies ligas. Viena iš didžiausių studijų buvo publikuota Amerikos medicinos asociacijos žurnale Journal of the American Medical Associationm.

svogūnų svorio netekimo nauda sveikatai hwasa svorio netekimas

Per pastaruosius 20 m. Slaugytojų sveikatos ir specialistų sveikatos tyrimas nenustatė tiesioginio ryšio tarp procentiškai mažiau gaunamų iš svogūnų svorio netekimo nauda sveikatai kilokalorijų kiekio ir sunkių sveikatos sutrikimų, tokių kaip vėžys, širdies ligos ir svorio augimas.

svogūnų svorio netekimo nauda sveikatai im riebalų, kaip numesti svorio

Svarbiausias dėmesys atliktose studijose buvo sutelktas į riebalų rūšį dietoje. Kalbant apie bloguosius riebalus, buvo pastebėta, kad trans-riebalai turi net didesnės neigiamos įtakos širdies ligoms nei sotieji riebalai.

Diy gėrimai, kurie padeda numesti svorio

Slaugytojų sveikatos tyrimas nustatė, kad keičiant kasdien 30 7 gramai angliavandenių svogūnų svorio netekimo nauda sveikatai į 30 4 gramai trans-riebalų kilokalorijas, širdies ligų rizika padidėja du kartus. Žinoma, sotieji riebalai taip pat didina širdies ligų riziką, tačiau daug mažiau. Tuo tarpu kalbant apie geruosius riebalus, buvo įrodyta, kad didelis polinesočiųjų ar mononesočiųjų riebalų vartojimas, mažina širdies ligų riziką.

svogūnų svorio netekimo nauda sveikatai

Tai patvirtina keletas atliktų mokslinių tyrimų. Omega-3 riebiąsias rūgštis gautume valgydami riebias žuvis, tokias kaip skumbrę, lašišą, sardinę ar kardžuvę.

Jūros svogūnai naudoti svorio netekimui

Patikimas būdas užkirsti kelią širdies ligoms yra į savo mitybą įtraukti žuvį, kuri gali pakeisti riebią mėsą ir kitus mažiau naudingus sveikatai baltyminius produktus. Žuvyse esančios Omega-3 riebalų rūgštys apsaugo nuo potencialiai mirtinų širdies ritmo sutrikimų. Amerikos širdies asociacija rekomenduoja žmonėms per savaitę suvalgyti bent dvi porcijas žuvies.

svogūnų svorio netekimo nauda sveikatai 5 svorio metimo strategijų būdai

Šių išskirtų grupių asmenys gali valgyti žuvį, tačiau draudžiama valgyti žuvį, kurioje yra daug gyvsidabrio pvz. Rekomenduojama du kartus per savaitę valgyti tokios žuvies patiekalų, kuriose yra nedidelis gyvsidabrio kiekis ir naudingų Omega-3 riebiųjų rūgščių pvz.