Svorio metimas ieškant batonėlių


Ieškoti Metate svorį? Tik užlipę ant svarstyklių suvokiame, kad svoris nėra toks, kokio norime. Neretai svajojame svorio numesti greitai ir be didelių pastangų. Tačiau dažnas, mesdamas svorį, yra linkęs daryti klaidų.

Riebalų deginimas: 12 pagrindinių taisyklių, kaip numesti svorio

Specialistai vis kartoja, kad norinti lieknėti, svarbiausia subalansuoti savo mitybą ir parinkti tinkamą fizinį krūvį. Jokiais būdais svorio metimas neturi kenkti jūsų sveikatai, todėl reikėtų atsisakyti būdų, kurie tariamai padės greitai ir efektyviai numesti svorio.

Turėkite planą Jei nusprendžiate laikytis dietos, bet prieš tai nesusikuriate savo veiksmų plano nepasidomite sveikos mitybos principais, nepasikonsultuojate su sporto treneriu, kuris sudaryti jums svorio metimas ieškant batonėlių, nenusprendžiate, kokio rezultato norite pasiekti ir pan. Būtina surinkti informaciją ir viską susidėlioti į savo vietas. Jei norite numesti svorio, turite tai daryti atsakingai.

SVORIO METIMAS: PASLAPTYS KAIP ILGĄ LAIKĄ IŠLIKTI SOČIAM | Apolono papildai

Nesitikėkite greito rezultato Be abejo, visos nori sulieknėti greitai, tačiau specialistai kaskart kartoja, kad tai nei sveika nei naudinga, o dar ir pavojinga. Jei pradėsite greitai mesti svorį, organizmas pradės priešintis šiam procesui, kaups riebalus. Tad vos tik atleisite vadeles, prarastas svoris vėl sugrįš.

49 svarų svorio metimas svorio metimo centrai Vijayawada

Kai netenkama daug svorio, organizmas nespėja prisiderinti, todėl galite pakenkti savo sveikatai: riebalų nuostoliai suplėšomi, kraujotakos sistemai ir pan. Gydytojų mano, kad normalus lieknėjimo greitis — ne daugiau kaip 5 proc.

Nealinkite savęs treniruotėmis Jei niekada nesportavote ir sumanėte numesti svorio, tik nesiimkite alinančių treniruočių. Sportas neturi būti našta ir tai turi vykti iš lėto.

svorio metimas ieškant batonėlių mzt lieknėjimas tinka

Pavyzdžiui, pradėkite nuo ilgesnių pasivaikščiojimų, galbūt pradėkite lankyti baseiną, aerobiką ar jogą. Kai pamatysite, kad svoris pradeda mažėti, galite lėtai didinti tempus.

Protingiausia laikytis trenerio nurodymų, rinktis tokį sportą, kuriuo galite užsiimti reguliariai. Nesilaikykite itin populiarių dietų Atminkite, kad kiekvieno žmogaus organizmas unikalus ir tai, svorio metimas ieškant batonėlių tinka jūsų draugei, nereiškia, kad tiks ir jums.

svorio metimo zig zag metodas numesti svorio per 40s

Taip pat venkite laikyti dietų, kurios yra ypač reklamuojamos ir teigiama, kad tokių laikantis svoris krenta neįtikėtinai greitai. Tačiau neretai tai tėra tik apgaulingas triukas.

Dažnai tokios dietos griežtai riboja mitybos racioną, o dėl jų organizmas negauna būtinų maistinių medžiagų.

svorio netekimas kofeino papildas

Tai, žinoma, trikdo sveikatą. Svarbiausia yra pajusti savo organizmą, įsiklausyti į jį.

Amway svorio reguliavimas

Suvalgę keturlapį dobilą ar pamoję stebuklinga burtų lazdele, tikrai nesulauksite norimo rezultato. Patys savaime veikiantys treniruokliai, kodavimas, arbatos, kurios padeda numesti svorio per trumpą laiką ir kiti panašūs lieknėjimo metodai tikrai nepadės pasiekti tokio rezultato, kurį svorio metimas ieškant batonėlių keletą mėnesių sportavę ir sveikai maitinęsi.

Net jei pasieksite kokio nors rezultato, jis nebus ilgalaikis. Be to, panašūs metodai neretai būna žalingi sveikatai. Geriau išvengti tokios klaidos ir suprasti, kad ilgalaikį ir tikrai džiuginantį rezultatą galima pasiekti tik sunkiu ir nuolatiniu darbu. Neprisivalgykite po treniruotės Viena didžiausių klaidų yra manyti, kad pasportavus galima prisivalgyti, kiek širdis geidžia.

svorio netekimas 2b

Neva, reikia atgauti jėgas. Tačiau pravartu atminti, kad jei po treniruotės leidote sušlamšti sau šokoladinį batonėlį, jūsų sunkus darbas nuėjo perniek — sudegintų kalorijų kiekis vėl grąžintas. Tad po treniruotės nepulkite valgyti visko iš eilės. Kad ir kokie alkani būtumėte, stenkitės vartoti sveiką, subalansuotą maistą. Negrįžkite prie senų mitybos įpročių Kai nusprendžiate pradėti laikytis dietos ir įsivaizduojate, kad tai yra laikina, labai klystate.

svorio netekimas apkpure dehidracija verčia mesti svorį

Jei manote, kad savaitę valgę tik salotas po to vėl galite kimšti viską, kas papuola, tai yra prastas sumanymas. Toks mąstymas tik kenkia jums patiems. Turite suprasti, kad toks pasiryžimas negali būti vienkartinius, nes pasieksite tik vienkartinių rezultatų. Aišku, kartais norisi pasilepinti pyragėliu, tačiau kitą dieną turėtumėte arba šiek tiek daugiau pasportuoti, arba atsisakyti papildomo gardumyno.

Stebėkite savo svorį Jei pasiryžote mesti svorį, turite jį nuolat stebėti. Nusipirkite svarstykles, kurios rodytų ne tik jūsų kūno masės kilogramus, bet ir kitus organizmo parametrus. Juk jūs tikrai žinote, kada persivalgote, o kada išgeriate per mažai vandens.