Svorio metimo monika, 33 garsios moterys sutiko atskleisti savo svorį | albatransa.lt


Alfa Pramogos Alfa. Drastiškos dietos, pilnos sporto salės — dažnas reiškinys, kurį išvysime šiomis dienomis. Taip daryti nebūtina, įsitikinusi mitybos koučerė. Užteks vadovautis keliais praktiniais patarimais ir nereikalingi kilogramai tirpte tirps.

Supratau, kad daugelis iš jūsų galvoja, jog aš valgau grikius ir geriu vandenį, nes noriu numesti svorį. Jokiu būdu! Turiu per daug informacijos ir esu per daug visko išbandžiusi, kad taip save kankinčiau.

svorio metimo monika

Badavimai ir visi kiti grubūs svorio metimo būdai yra labai laikini ir sukelia yo-yo efektą, todėl mielai papasakosiu plačiau, kokiais principais vadovaujuosi norėdama atsikratyti kelių kilogramų. Visų pirma, maitinuosi 5 kartus per dieną: pusryčiai, pietūs, vakarienė ir dveji užkandžiai.

svorio metimo monika prekybininkas Džo numesti svorio

Čia privaloma, kitaip galiu peralkti ir prisidaryti bėdų. Antra, sąmoningas patiekalų pasirinkimas ir suplanuotas meniu iš anksto. Pusryčiams — sunkiau ir ilgiau virškinami produktai, akcentuojant baltymus: kiaušiniai be majonezokošės, duonos riekė su avokadu ar varškės sūriu, naminė granola su natūraliu jogurtu.

skt t1 sprogimo svorio netekimas

Užkandžiui pirmoje dienos pusėje: įvairūs vaisiai, uogos. Pietus svorio metimo monika valgau restoranuose ar kavinėse, tad renkuosi arba į sveiką mitybą orientuotus restoranus, arba mažiausiai perdirbtą dienos pietų pasirinkimą: salotas, vištienos krūtinėlę, žuvies patiekalą, ant griliaus keptą iešmelį ir pan.

svorio metimo monika

Prašau padažą patiekti atskirai kartais trečdalį patiekalo kalorijų sudaro padažas! Antros dienos pusės užkandžiui: riešutų sauja, humusas, tokios daržovės kaip morkos, agurkai ar pomidorai.

Kodėl numesti kilogramai grįžta? Visa tiesa apie svorio metimą ir kodėl dietos yra nesąmonė!

Labiausiai kalorijas ir porcijos dydį mažinu vakarienės metu: lengvos salotos, orkaitėje kepti burokėliai, tie patys grikiai ar sriuba. Mažinti kalorijas išeina atsisakius desertų, nenaudojant padažų, tik alyvuogių aliejų ar citrinos sultis, geriant mažiau karštųjų gėrimų, į kuriuos deduosi cukraus, vartojant daugiau daržovių.

Trečia, apie 2l vandens per dieną be jokių priedų. Atrodytų, labai daug valgymų ir mažai ribojimų, bet būtent taip aktyvinu medžiagų apykaitą, gaunu įvairių reikalingų mineralų ir svorio metimo monika medžiagų, jaučiuosi soti ir energinga, turiu pakankamai jėgų sportuoti.

kaip mano laboratorija gali numesti svorio kava dėl riebalų nuostolių

Man subalansuota mityba — tai ne dieta ar suvaržymai, o daugiau darbo galvojant, ką ir kada valgyti, pasiruošimas ir įvairių produktų turėjimas tiek šaldytuve, tiek su savimi dienos metu. Aš jau numečiau 1 kg per 9 dienas. Net per greitai, tačiau lygiai taip pat žinau, kad organizmas pripras prie sumažinto kalorijų kiekio bei kritimas tuoj apstos ir per ateinančią savaitę turėčiau numesti apie — g.

sveika purtyti norint numesti svorio