Svorio netekimas be gazuotų gėrimų


svorio netekimas be gazuotų gėrimų

Norint atsikratyti nepageidaujamų kilogramų, pirmiausia reikia nepamiršti, kad tai būtina daryti sveikai, kitaip su antsvoriu galima netekti ir brangios sveikatos.

Pagrindinė sveiko gyvenimo taisyklė — nuosekli, reguliari mityba 5 kartus per dieną, derinama su fiziniu aktyvumu.

prarasti dugno riebalai svorio metimas, kada matai rezultatus

Keli patarimai, kaip numesti svorio Svarbiausia — nepersivalgyti. Norint numesti svorį, visada turi būti jaučiamas nedidelis alkis; Valgyti kuo liesesnius produktus — vietoje gyvulinių riebalų geriau rinktis aliejų, bet ir jį vartoti saikingai, mėsą valgyti liesą vietoje kiaulienos — jautieną, triušieną, vištieną tik be odelėspieną ir pieno produktus — kuo mažesnio riebumo; Valgyti kuo mažiau saldumynų ir cukraus; Dienos racioną kuo labiau papildyti šviežiomis daržovėmis ir vaisiais, kadangi juose gausu vitaminų, mineralinių medžiagų ir maistinių skaidulų, kurios padeda iš organizmo pašalinti riebalus; Vengti druskos ir aštrių prieskonių, nes jie žadina apetitą, o norint numesti svorio labai svarbu kontroliuoti suvalgomo maisto kiekį; Apriboti alkoholio ir kofeino vartojimą; Geriausia valgyti nedidelėmis porcijomis, bet dažnai, taip nuslopinant apetitą; Valgyti lėtai ir gerai kramtant maistą; Suvalgius pirmą patiekalą, palaukti 10 — 15 minučių.

SVORIO METIMAS - 10 KLAIDŲ, KURIAS TU DARAI!

Tuomet antro patiekalo jau norėsis mažiau; Valgyti kuo ilgiau — bent 20 — 30 minučių net tiesiog užkandžiaujant ; Gerti daug skysčių svorio netekimas be gazuotų gėrimų ne gazuotų gėrimųypač paprasto geriamojo vandens.

Per dieną reikėtų mažais gurkšneliais išgerti 8 — 10 stiklinių vandens, tačiau to negalima daryti valgio metu; Likus pusvalandžiui iki valgymo, išgerti dvi stiklines vandens, kadangi taip gali būti sumažintas apetitas; Mažinti suvartojamų ir didinti sunaudojamų kalorijų kiekį sportuojant, daugiau judant ir pan.

Mitybos piramidė.

svorio netekimas be gazuotų gėrimų idealus svoris, kurį galima numesti per savaitę