Wpi arba wpc svorio metimui


wpi arba wpc svorio metimui 6 savaičių svorio metimo patarimai

Žmogaus kraujyje ji yra pati gausausia amino rūgštis. Ji nepriklauso nepakeičiamom amino rūgštims, kadangi organizmas pats sugeba pasigaminti tam tikrus jo kiekius. Bet glutamino poreikis organizmui padidėja sportuojant, bei susirgus tam tikrom virškinimo trakto ligom, ar gyjant po traumų, nudegimų.

Glutaminas svarbus daugelyje biocheminių procesų žmogaus organizme: -baltymų sintezėje; -rūgščių ir šarmų pusiausvyros palaikyme; -energijos gavyboję lastelėse; -azoto atomų donoras daugelyje anabolinių procesų organizme; -anglies atomų šaltinis papildant Krepso ciklą; -nenuodingas amoniako pernešėjas kraujotakos sistemoje; Daugiausia organizme glutamino sunaudoja žarnų lastelės, inkstų lastelės, aktyvios imuninės lastelės, daugelis vėžinių lastelių.

50 metų amžiaus negalima numesti svorio

Dėl šio poveikio mokslo tiriami glutamino analogai, ieškant galimybių gydyti vėžinius susirgimus. L-glutamino, kaip papildo vartojimas tikslingas turint fizinį krūvį, jėgos, ir ištvermės sporto atletams, auginant raumenų masę, stapdant wpi arba wpc svorio metimui raumenų irimą padeda organizmui greičiau atsistatyti po krūvio, bei padidina toliaranciją jam. Laikantis svorio metimo dietų, ypač, jei jos trunka ilgesnį laiką. Taip pat šios amino rūgšties vartojimas gali padėti pakelti augimo hormoną išskirimą iki 4 kartų.

nuostolių riebalų

Būtini ir tikslingi vartojimai yra po treniruotės ir prieš miegą. Šalutinis glutamino poveikis nėra nustatytas, bet nerekomenduojamas vartojimas didesnių dozių, bei sergantiems inkstų ligomis.

wpi arba wpc svorio metimui numesti svorio su bentonito moliu