Svorio metimo skalė nejuda


  • Ar jie sveria? Apie svarstykles: tinkamo svėrimo paslaptys. Kada geriausias laikas pasverti save
  • Ar juoda kava privers numesti svorio
  • Numesti svorio fupa
  • Žmona numeta svorio, kol vyras yra dislokuotas
  • Venus Factor Reviews - Natūralios sveikatos žodynas
  • Ar jie sveria?

Kaip numesti svorio ir valgyti jums patinkančius maisto produktus, stebint mikroelementus Paskelbta Kaip numesti svorio ir valgyti jums patinkančius maisto produktus, stebint mikroelementus Jei ketinate skaičiuoti kalorijas, įsitikinkite, kad skaičiavote ir makrokomandas.

Čia yra visas vadovas, kaip tai padaryti jums naudinga, jei jums tinka jūsų makroelementai.

Kaip numesti svorio ir valgyti jums patinkančius maisto produktus, stebint mikroelementus

Nežinau, kiek kartų tai pasakiau po kelių savaičių dietos. Pradėjau kilti problemų dėl savo svorio po to, kai m. Persikėliau į JAV. Vykdžiau asmeninių trenerių, registruotų dietologų ir aukštųjų mokslų specialistų patarimus. Aš taip pat laikiausi kiekvienos populiarios dietos, apie kurią galite galvoti. Aš netgi sekiau keletą ne tokių populiarių.

Pagaliau pritaikiau mokslinius tyrimus savo svorio metimo problemai, susikūriau keletą naujų įpročių ir pagaliau vėl susitvarkau. Šiame straipsnyje pasidalinsiu, kaip pasirinkau šį metodą, ir parodysiu, kaip tai padaryti patiems.

Mano pradiniai dietos eksperimentai Pirmoji dieta, kurios laikiausi, buvo paleo dieta.

Mito tiesa

Tuo metu tai buvo pati populiariausia dieta ir visi jai prisiekė. Viskas, ką jums reikėjo padaryti, buvo pasirinkti iš saujelės maisto variantų, ir jūs galite valgyti tiek, kiek norėjote. Aišku, aš to ėmiausi pažodžiui.

Iš pradžių didelis baltymų ir riebalų kiekis slopino mano apetitą. Jaučiausi atradusi gyvenimo paslaptį.

svorio metimo skalė nejuda svorio netekimas jin shin jyutsu

Bet potraukis desertams tapo nepakeliamas maždaug per mėnesį mano paleo dietai. Aš pradėjau valgyti Stevia saldintus migdolų miltų sausainius, užpildytus sviestu. Kiekvieną dieną suvalgydavau po pusę stiklainio migdolų sviesto. Aš tiesiog negalėjau patenkinti savo potraukio. Netruko ilgai, kol su susidomėjimu susigrąžinau 10 svarų. Kaip tai galėtų būti įmanoma? Aš maniau, kad angliavandeniai yra priežastis, dėl kurios mes priaugame svorio. Mano angliavandenių vartojimas buvo labai mažas, bet aš vis tiek priaugau svorio.

Kažkas buvo ne taip. Kita mano išbandyta dieta buvo Atkinso dieta. Milijonai žmonių negalėjo klysti, tiesa? Tačiau rezultatai buvo beveik identiški paleo dietai.

Pradinis svorio metimas, po kurio prasideda plokščiakalnis, o galiausiai nenugalimas potraukis ir alkis. Kadangi juose mažai angliavandenių, aš pradėjau valgyti tuos batonėlius kiekvieną kartą, kai pajutau, kad turiu kokių saldumynų. Prarasti svarai vėl grįžo ir vėl su papildomais pinigais.

Kai nusprendžiau numesti svorio, buvau svarų. Pasibaigus visiems šiems dietos bandymams, mano svoris buvo gana didelis. Rugsėjį nuvykau pas gydytoją dėl kelio ir traumų.

Aš mėgstu žaisti futbolą, tačiau mano kelias man praranda 8 kūno riebalus per 8 savaites kiekvieną kartą bėgioti ar šokinėti. Aš taip pat suplėšiau savo futbolą.

Gydytojo kabinete atliekamas įprastas ūgio, svorio ir kraujospūdžio patikrinimas. Kai aš užėjau į skalę, skaitmeninė skalė perskaitė svarų! Taigi nusprendžiau į šią problemą kreiptis moksliškai. Turiu išsilavinimą, patirties ir išteklių, kad galėčiau skaityti bet kuriuos mokslinius tyrimus ir juos analizuoti, todėl nusprendžiau tai pritaikyti savo sveikatai.

Aš taip pat įsitraukiau į gerbiamų universitetų internetines mitybos ir mankštos mokslų klases. Pirmuosius tris savo svorio metimo mėnesius praleidau mokydamasis, kaip svorio svorio metimo skalė nejuda iš tikrųjų veikia.

Ar jie sveria? Apie svarstykles: tinkamo svėrimo paslaptys. Kada geriausias laikas pasverti save

Tada po vieną riebalų svorio sausainiai išmoktus dalykus savo kasdienybėje.

Iki gruodžio Kalėdų buvau numetusi 20 svarų. Tai buvo įspūdinga, bet nebuvo tobula, ir pradžioje dariau klaidų.

Svorio metimas. Storuliai. Riebalų deginimas.

Iš pradžių aš tiesiog sutelkiau dėmesį į sveiką mitybą ir kiekvieną savaitę pridėdavau apgauti dieną. Aš svėriau save kartą per savaitę, bet kai kuriomis savaitėmis neprarasdavau svorio. Tai mane nuliūdino, todėl kelias dienas badaučiau, kol pasieksiu savo savaitinį tikslo svorį.

svorio metimo skalė nejuda

Tai leido man teisingai skaityti skalėje, bet tai mane paliko apgailėtiną. Tada sužinojau, kad man to visai nereikėjo daryti. Galėjau mėgautis patiekalais, kurie man patiko svorio metimo skalė nejuda dienas per savaitę, šiek tiek kitaip, nereikia apgauti dienos.

Mano mokymosi procesas tęsėsi per pirmuosius 4 mėnesius. Aš ir toliau tyrinėjau ir mokiausi visko, ką galėjau, ir sužinojusi ką svorio metimo skalė nejuda naujo, tai svorio metimo skalė nejuda savo mitybos racione. Kartais informacija, kurią gavau iš dviejų šaltinių, prieštaravo viena kitai. Tokiu atveju aš kreipiausi į mokslinę literatūrą, norėdamas rasti įrodymų, kad galėčiau apsispręsti. Aš taip pat praleidau savo kalėdinę pertraukėlę studijuodamas viską apie riebalų metimą ir mankštą.

Naujieji metai man buvo puiki proga pagaliau pasiekti geriausią savo gyvenimo formą. Pradėti mano 12 savaičių kūno transformacija Naujiems metams nusprendžiau visavertiškai pakeisti savo kūną. Prisiregistravau prie internetinių kūno transformacijos iššūkių, kad padėčiau save motyvuoti. Jei ketinčiau transformuoti savo kūną, aš taip pat galėčiau ką nors laimėti.

Mano slaptasis ginklas šioje transformacijoje tapo makro stebėjimu. Makro stebėjimas reiškia maisto stebėjimą pagal bendras kalorijas ir jų skaidymąsi pagal baltymus, angliavandenius ir riebalus.

Išmokau tai sekti ir kelti sau tikslus kiekvienam. Valgydami sveikai, galite numesti svorio. Apriboti angliavandenių vartojimą taip pat gali padėti numesti svorio. Nepaisant to, kad ir kokią dietą pasirinktumėte, jos visos riboja kalorijas.

Tokie tyrimai kaip Sacks ir kt. Ir Hall, et al. Rodo, kad norint apriboti angliavandenių ar riebalų kiekį, nesvarbu, kiek svorio metimo skalė nejuda ribojate kalorijas. Jei kalorijų ribojimas yra svorio metimo paslaptis, kodėl gi negeriant maisto produktų, kuriuos mėgstate retkarčiais, laikydamiesi kalorijų ribų? Nuoseklumas yra raktas į svorio metimą, kad ir kokia dietos laikytumėtės, ji veiks tik tuo atveju, jei galėsite ją išlaikyti ilgą laiką.

Tai man buvo svarbiausia: riboti tam tikrus maisto produktus ar makroelementus svorio metimo skalė nejuda tvaru. Vienintelis būdas, svorio metimo skalė nejuda man tai pavyktų, buvo laisvė valgyti maistą, kuris man patinka. Kaip apskaičiuoti tikslines makrokomandas Yra daugybė skirtingų būdų, kaip apskaičiuoti tikslines makrokomandas jūsų kalorijas ir baltymų, riebalų ir angliavandenių, kurie sudaro jūsų dienos maistą, porcijas.

Priklausomai nuo jūsų tikslo, pirmiausia apskaičiuojate, kiek kalorijų jums reikia suvalgyti. Po to jūs galite nuspręsti dėl makroekonomikos padalijimo, atsižvelgiant į jūsų tikslus, gyvenimo būdą ir asmenines nuostatas. Nėra moksliškai įrodyto idealaus makro padalijimo visiems, tačiau jei jūsų tikslas yra numesti riebalus, turite svorio metimo skalė nejuda kalorijų deficitą.

Ar tikrai raumenys sveria daugiau nei riebalai?

Bendros suvartotos kalorijos turi būti mažesnės už visas jūsų dienos energijos kalorijų išlaidas TDEE. Apskritai, kuo didesnis deficitas, tuo greičiau prarasite riebalus. Tačiau sukurdami per didelį deficitą rizikuojate prarasti liesą raumeninį audinį ir sulėtinti medžiagų apykaitą. Taip pat sunkiau ilgą laiką išlaikyti didelį deficitą. Kita vertus, jei jūsų deficitas yra per mažas, kurį laiką nematysite rezultatų ir galite nusivilti. Kai kur viduryje yra optimalus kalorijų deficitas, kuris suteikia rezultatų ir yra tvarus.

„Kardio“ treniruotės padės atsikratyti svorio

Daugeliui žmonių 20—30 proc. Deficitas yra mielas dalykas. Kaip apskaičiuoti dienos kalorijas Yra 2 skirtingi būdai, kaip apskaičiuoti tikslines kalorijas, remiantis jūsų dabartine TDEE.

Abu yra skaičiavimai paprastam žmogui, ir visi yra skirtingi. Jūs ne tik skiriasi nuo kito žmogaus, kurio matavimai yra vienodi, bet ir skirtingi. Ar sudeginote tiksliai tas pačias kalorijas kiekvieną dieną?

gali b6 padėti numesti svorio 57 metų svorio metimas

Ar kiekvieną dieną judate ir mankštinatės lygiai taip pat? Atminkite, kad mes skaičiuojame įverčius remdamiesi vidurkiais, o šiuos skaičius turėtumėte laikyti tik išeities tašku. Kai tik pradėsite matyti rezultatus, rasite savo tikslą ir galėsite jį koreguoti. Greitas ir nešvarus metodas. Naudokite šį metodą, jei nenorite įsigilinti į per daug detales ir jūs tik ieškote atskaitos taško.

Norėdami apskaičiuoti savo TDEE, turite padauginti dabartinį savo svorį svarais. Naudojamas daugiklis yra nuo 10 iki Paprastam žmogui, kuris dirba 3—4 kartus per savaitę ir yra aktyvus dienos metu, daugiklis yra Galite pasirinkti savo daugiklį pagal savo gyvenimo būdą. Jei žinote tik savo svorį kilogramais, padauginkite jį iš 2,2, kad svorio metimo skalė nejuda į svarus. Labiau mokslinis skaičiavimas. Naudokite šį metodą, kad tiksliau apibūdintumėte savo skaičius ir jei neprieštaraujate tam tikrai matematikai.

Pirmiausia turite apskaičiuoti savo BMR bazinį metabolizmo greitį. Tai kalorijų, kurias sudeginate ramybėje, skaičius. Veiklos koeficientas yra nuo 1 iki 2: 1 yra asmuo, kurio didžiausias aktyvumas yra kvėpavimas, ir 2 yra kokainas, statybininkas.

Taigi 1. Makro padalijimo skaičiavimas Dabar, kai žinote, kiek kalorijų suvalgysite, turite nuspręsti, kiek viso makroelemento baltymų, riebalų ir angliavandenių reikėtų skirti tam kiekiui. Baltymai: Pirmasis makroelementas, kurį turėtumėte apskaičiuoti, yra baltymas. Jūsų baltymų poreikis yra tiesiogiai susijęs su jūsų mase, nes baltymai nebus naudojami energijai.

Vietoj to jis naudojamas liesos masės statybai ir remontui.